Δράσεις

Λίστα Δράσεων

  • (5)4'33'': a continuous (im)mobility

    Από την Τρίτη 2 Δεκεμβρίου έως και την Κυριακή 5 Δεκεμβρίου στο Ξενοδοχείο Μπάγκειον.

     

    Εκκινώντας από το χορογραφικό παράδοξο της ακινησίας και με αισθητικές αναφορές στο εμβληματικό, μουσικό έργο 4’33’’  του αμερικανού πρωτοπόρου συνθέτη, John Cage, ο χορογράφος Σπύρος Κουβαράς με το, «(5)4’33”: a continuous (im)mobility», αναδιατυπώνει την πρόθεση του Cage να επαναπροσδιορίσει την σχέση κοινού και δημιουργού και υπογράφει ένα έργο του οποίου το χορευτικό λεξιλόγιο αναδύεται ως, μεταβλητό, μωσαϊκό σωμάτων.

  •  Πολύ μακριά (Far Away) 

    Πρεμιέρα την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου και έως τις 30 Δεκεμβρίου στο Θέατρο 104.

     

    Σε μια χρονική στιγμή όπου η βία γίνεται όλο και περισσότερο έντονη και φανερή σε κάθε επίπεδο της ζωής μας, το «Πολύ Μακριά» (Far Away), της Caryl Churchill, γίνεται πιο επίκαιρο από ποτέ.

    Το ευφυές δυστοπικό έργο της Churchill που σόκαρε το κοινό το 2000 όταν δημοσιεύτηκε και παίχτηκε για πρώτη φορά στο Λονδίνο με τεράστια επιτυχία, παραμένει προφητικό και επίκαιρο, καταδεικνύοντας ότι αν ξεκινήσεις πόλεμο βαφτίζοντας εχθρούς σου τους πάντες και τη Φύση, τότε κι αυτοί θα κάνουν το ίδιο.

    Το Cinema Alive και η Ομάδα ΕΝΑ παρουσιάζουν το «Πολύ Μακριά», σε μια νέα παράσταση που ανεβαίνει από 1η Δεκεμβρίου στο Θέατρο 104, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Σκλάβου, με τους Σάββα Κοβλακά, Έλενα Παπαβασιλείου, Μαρίτα Τζατζαδάκη, θέτοντας τα αμείλικτα δεδομένα του έργου.  

    Το «Πολύ Μακριά» είναι μια κραυγή αγωνίας για την αυξανόμενη -και συχνά αποδεκτή- βία και απανθρωπιά σε έναν κόσμο που μοιάζει όλο και περισσότερο διχασμένος.

    Απαλλαγμένο από κάθε είδος διδακτισμού, εκθέτει την πιο σκοτεινή και ανησυχητική όψη ενός κόσμου που ίσως να είναι και ο δικός μας…

    Συντελεστές

    Ερμηνεύουν: Σάββας Κοβλακάς, Έλενα Παπαβασιλείου, Μαρίτα Τζατζαδάκη

    Συμμετέχει επί σκηνής 10μελής καλλιτεχνική ομάδα του Cinema Alive

    Σκηνοθεσία: Δημήτρης Σκλάβος

    Σκηνικά – κοστούμια: Σοφία Βασιλάκου, Άρτεμις Καραγιάννη

  • INSEQS του Δημήτρη Μυτιληναίου

    Από την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου έως και το Σάββατο 4 Δεκεμβρίου.

     

    Ένα απομεινάρι κλασικής χορογραφικής σύνθεσης που επιχειρεί να αναδείξει την ομορφιά της αμηχανίας.

    Η ομάδα, αποτελούμενη από πέντε χορευτές/ριες, έναν δάσκαλο καράτε που ενίοτε χορεύει και τέσσερις μουσικούς, ενορχηστρώνει μία φαινομενικά "ακαδημαϊκή" παράσταση -που, ενώ παίζει με όρους θεάτρου ποικιλιών ("variétés"), δοκιμάζει συγχρόνως να αρθρώσει μία ιδιότυπη σκηνική γλώσσα.

    Το έργο δανείζεται τη δομή ενός μαθήματος κλασικού χορού και εκτυλίσσεται με διαδοχικά "νούμερα". Κάθε "νούμερο" φέρει τον δικό του κόσμο, καθένας-μία από τους ερμηνευτές/ριες σηκώνει το δικό του-ης σταυρό και τελικά πίσω από όλα κρύβεται το μπαλέτο. Η-ειδικά γραμμένη για την παράσταση- noise-punk μουσική των Rita Mosss συνοδεύει τους χορευτές/ριες και ξεσκεπάζει την ταραχή τους., διασκευάζοντας μοτίβα από το κλασικό ρεπερτόριο και παρτιτούρες για μπαλετικές ασκήσεις.

    Παρουσιάζοντας μια σειρά «κακοποιημένων» ασκήσεων που εκτελούνται ενώπιον κοινού, (με την παραδοχή ότι το μάθημα αποτελεί την πρώτη χορογραφία που εκτελεί κανείς και άρα το αρχέτυπο για κάθε χορογραφία), το έργο, εν τέλει, επανεξετάζει τον σωρό κρυπτογραφημένων πληροφοριών που συνθέτουν το χορευτικό σώμα και τα είδη βλέμματος που αυτό προσκαλεί.

    Συντελεστές

    Χορογραφία: Δημήτρης Μυτιληναίος

     

  • Frankie & Johnny

    Από τη Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου στο Θέατρο Τ.

     

    Μια νύχτα, σε ένα μικρό διαμέρισμα της Νέας Υόρκης, τα σώματα δύο ανθρώπων ενώνονται, αναζητώντας καταφύγιο για τις πληγωμένες ψυχές τους. Αυτή τη νύχτα, η σερβιτόρα Frankie, θύμα ενδοοικογενειακής βίας στο παρελθόν, και ο «Ιππότης της Κουζίνας» Johnny, πρώην αλκοολικός και αποτυχημένος οικογενειάρχης, έχουν μία και μοναδική ευκαιρία: να ξεπεράσουν τους φόβους τους και να κάνουν μία νέα αρχή μαζί. Θα πάρουν το ρίσκο;

    Το δημοφιλές έργο του βραβευμένου Terrence McNally έχει μεταφερθεί με μεγάλη επιτυχία στον κινηματογράφο, με τους Al Pacino και Michelle Pfeiffer.

    Γραμμένο σε μία περίοδο που ο McNally είχε πειστεί ότι δεν θα ξαναζούσε τον έρωτα, η Frankie και ο Johnny κλείνουν πονηρά το μάτι στον δημιουργό τους, μεταφέροντας ένα μήνυμα γεμάτο ελπίδα: ποτέ δεν είναι αργά για να ειπωθούν οι λέξεις που έχουν τη δύναμη να φέρουν δυο ανθρώπους κοντά.

    ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

    Μετάφραση: Χρύσα Γούτου

    Σκηνοθεσία – Επιμέλεια μετάφρασης: Γιώργος Μιχαλάκος

    Σκηνικά – Κοστούμια: Αλεξάνδρα Δρόσου

    Μουσική: Αναστασία Γιαμούζη

    Επιμέλεια κίνησης: Δημήτρης Γαλανάκης

    Φωτισμοί: Ελένη Ντάγκα

    Φωτογραφίες: Ανθούλα Αηδώνη

    Σχεδιασμός αφίσας/προγράμματος: Ανθούλα Αηδώνη, Νίκος Χίτζιος

    Επικοινωνία: Λία Κεσοπούλου

    Παραγωγή: Εταιρία Θεάτρου Monks

     

    Επί σκηνής

    Ιωάννης Καμπούρης

    Χρύσα Γούτου

     

  • Όπως πάει το ποτάμι του Μάρτιν Σέρμαν

    Σε μετάφραση του Αντώνη Πέρη και σκηνοθεσία του Γιάννη Λεοντάρη, από την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου στο Θέατρο Σταθμός.

     

    Το έργο αποτυπώνει τους θριάμβους και τις ήττες του κινήματος των ομοφυλοφίλων, πενθώντας και γιορτάζοντας αντίστοιχα για τα φαντάσματα του παρελθόντος, αλλά και για τις διεκδικήσεις του παρόντος και του μέλλοντος.  

    O Μπο, ένας Αμερικανός πιανίστας που ζει στο Λονδίνο και πιστεύει ακράδαντα πως όλες οι ερωτικές σχέσεις έχουν ημερομηνία λήξης, συναντάει στα 62 του μέσω διαδικτύου τον Ρούφους, έναν 29χρονο διπολικό δικηγόρο ο οποίος γοητεύεται από το παρελθόν που ο Μπο αντιπροσωπεύει.

    Γίνονται ζευγάρι και ζουν μαζί για δεκατρία χρόνια. Η σχέση τους φωτίζεται από αφηγήσεις για όλη την ιστορία του gay κινήματος, από τη δεκαετία του 1920 μέχρι και σήμερα.

    Βαθαίνει, δυναμώνει και βρίσκεται μπροστά στα μεγάλα διλήμματα της ερωτικής συμβίωσης: αντισυμβατικότητα ή «κανονικότητα»; Κίνδυνος ή ασφάλεια; Εξέγερση ή ενσωμάτωση; Στο τέλος, το τρίτο πρόσωπο, ο νεαρός drag performer Χάρυ, θα επιδράσει καταλυτικά στο ζευγάρι…

  • ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΓΑΝΤΙΑ… ΑΛΛΙΩΣ..  από την θεατρική ομάδα «Theatrinoi»

    Η ερασιτεχνική ομάδα «Theatrinoi»  παρουσιάζουν την πρώτη τους παράσταση στο θέατρο Σοφούλη.

     

    Αγαπώντας τον παλιό ασπρόμαυρο ελληνικό κινηματογράφο και τους κλασικούς Έλληνες θεατρικούς συγγραφείς, μας συστήνουν τη δική τους πρόταση με «ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΓΑΝΤΙΑ.... ΑΛΛΙΩΣ....» βασισμένη στην κλασική πλέον ταινία του Αλέκου Σακελλάριου και Χρήστου Γιαννακόπουλου. Το «Αλλιώς» θα το διαπιστώσετε στη μικρή διασκευή και στο γεγονός ότι αλλάζουν οι ρόλοι. Γυναίκες στους αντρικούς ρόλους και άντρες στους γυναικείους. Η παθολογική ζήλεια, οι αλλεπάλληλες παρεξηγήσεις και οι αξιοσημείωτοι διάλογοι του έργου, αποτελούν το έναυσμα για να μπορέσει κανείς να απολαύσει αυτή την κωμωδία καταστάσεων με γεύση πορτοκαλάδας από πορτοκάλια!

    ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

    Διασκευη: Ζήνα Δεσποινίδου.

    Σκηνοθετική  επιμέλεια και εμψύχωση ομάδας :Λένα Πετροπούλου.

    Χορογραφίες : Στεργιοπούλου Μαρίνα

     

    Παίζουν: Αστέριος Μάντης, Ζήνα Δεσποινίδου, Φώνη Ουζούνογλου, Τζένη Μόσχου, Θοδωρής  Ακουαρόνε,  Δέσποινα Αλεξιάδη, Δημήτρης Κιουρτσίδης, Anna Dachnofskagia

    Παραγωγή : Ζήνα Δεσποινίδου

     

    ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ

    26/ 27 /28 Νοεμβρίου και 3 /4 /5 Δεκεμβρίου στις 21.00

    Γενική είσοδος.:10 ευρώ

    Κρατήσεις: 2310423925

  • Μαρίνα Σπανού  «Ας μην το πούμε πουθενά»

    To Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2021 στο Block 33.

     

    Η Μαρίνα Σπανού ξεκινά τις χειμερινές της εμφανίσεις από την Θεσσαλονίκη, στο Block33 στις 27 Νοεμβρίου.

    Ας μην το πούμε πουθενά πως τo Σάββατο αυτό αγαπιόμαστε πάλι.

    Με κάτι λιγότερο από κρύες μπύρες και κάτι περισσότερο από πλεκτά μπλουζάκια, θα χωράμε ακόμα όσα μπορούμε να τραγουδήσουμε.

    Ίσως είναι πιο ζεστό το Σάββατο αυτό, αλλά ας μην το πούμε πουθενά.

    Καλλιτεχνική επιμέλεια: Χρήστος Σπανός

     

    Πληροφορίες

    Block 33

    26ης Οκτωβρίου 33

    Ώρα προσέλευσης: 21.00 Ώρα Έναρξης: 21:30

    Τηλέφωνο πληροφοριών: 2114185217 6949950530

    Είσοδος: 12€  

    Περισσότερες πληροφορίες & κράτηση εισιτηρίων εδώ 

    τηλεφωνικά στο 11876,  Public, Wind, Media Markt και στα συνεργαζόμενα φυσικά σημεία

    COVID-FREE EVENT:

    100% πληρότητα , δυνατότητα όρθιων θεατών και χορού.

    Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, υποχρεούνται να επιδείξουν κατά την είσοδο, έγγραφο ταυτοπροσωπίας (ταυτότητα / διαβατήριο / δίπλωμα οδήγησης) και αναλόγως της ηλικίας τους, τα παρακάτω πιστοποιητικά:

  • 8 Γυναίκες

    Πρεμιέρα την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου στο θέατρο Αλίκη.

     

    Το έργο διαδραματίζεται σε μια απομονωμένη έπαυλη, παραμονή Χριστουγέννων.

    Με αφορμή την οικογενειακή γιορτή, βρίσκονται στο ίδιο σπίτι, η Γκάμπυ, σύζυγος του μεγαλοεργοστασιάρχη Μαρσέλ, οι δυο του κόρες, Σουζάνα και Κατρίν, η γεροντοκόρη κουνιάδα του, Αυγουστίνα, η πεθερά του, η απρόσκλητη και ανεπιθύμητη αδελφή του,Πιερέτ και το υπηρετικό τους προσωπικό. Η επιστήθια οικονόμος, μαντάμ Σανέλ και η όμορφη καμαριέρα Λουίζ. Ο οικοδεσπότης Μαρσέλ, μοναδικός άνδρας του σπιτιού, βρίσκεται άγρια δολοφονημένος στο δωμάτιό του. Η αστυνομία, εξαιτίας της κακοκαιρίας, δε μπορεί να φτάσει και η συνύπαρξη των γυναικών αρχίζει να ξερνά μυστικά και ψέματα για τη σχέση τους με τον άτυχο νεκρό.

    Και οι «8 γυναίκες» του… τον κλαίνε άραγε; Όχι ακριβώς. Ταράζονται, λιποθυμούν, υποπτεύονται η μία την άλλη και σφάζονται με το γάντι, όπως ακριβώς ταιριάζει στις κυρίες της τάξης τους. Υποκρίτριες, παραδόπιστες, άπιστες, διεφθαρμένες. Όλα τα επίθετα τους ταιριάζουν. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι υπήρξαν και θύματα; Μπορεί; Τώρα όμως αγωνιούν για τον άγνωστο δολοφόνο, που όπως δείχνουν τα πράγματα, είναι σίγουρα ανάμεσά τους. Ποια μπορεί να είναι; Όλες μοιάζουν ένοχες και όλες αθώες την ίδια στιγμή!

    Ο Ρομπέρ Τομά έβαλε την υπογραφή του σε  μια ιστορία κλασσική που είναι και σύγχρονη και γοητευτική συγχρόνως, όπως κάθε μυστηριώδης υπόθεση, ανεξάρτητα από τις θεατρικές «τάσεις» της κάθε εποχής.

  • Killer Joe του Tracy Letts

    Σε σκηνοθεσία του Γιάννη Στάνκογλου, από την Τετάρτη 24 Νοεμβρίου στο Θέατρο Εμπορικόν.

     

    Ένας καταχρεωμένος έμπορος ναρκωτικών ζητά από έναν ντετέκτιβ της αστυνομίας του Τέξας, έναν σύγχρονο καουμπόι του Νότου, που συμπληρώνει το εισόδημά του ως επαγγελματίας εκτελεστής, να σκοτώσει τη μητέρα του, ώστε να εισπράξει ο ίδιος , η μικρότερη αδερφή του, ο πατέρας και η μητριά του την ασφάλεια ζωής. Καθώς δεν έχει να δώσει προκαταβολή για τον φόνο, ο ντετέκτιβ του ζητά ως εγγύηση τη μικρή του αδερφή και εκείνος, με τη σύμφωνη γνώμη του πατέρα του, τη δίνει.

    Στα τέλη του 20ου αιώνα η κατάρρευση του αμερικανικού ονείρου και η τραγωδία της καπιταλιστικής ουτοπίας  εμπνέουν τον Tracy Letts να γράψει το έργο Killer Joe. Βαθιά επηρεασμένος από τον Αμερικανικό Νότο του περιθωρίου, το πολιτικό και κοινωνικό του βλέμμα συναντά τη μη προνομιούχα τάξη, τον λαό των τροχόσπιτων, που έχει το υποτιμητικό παρατσούκλι trailer trash («σκουπίδια των τροχόσπιτων»).

    Χωρίς να «εξιδανικεύει» τη φτώχεια με στοιχεία ανθρωπισμού, αρετής, αυτοθυσίας και ανωτερότητας, ο Letts γράφει ένα βίαιο έργο με θέμα την παθογένεια μιας δυσλειτουργικής οικογένειας. Με στοιχεία που δανείζεται από τη μαύρη κωμωδία και το θρίλερ και με επιρροές από  τον Tennessee Williams και τον William Falkner κάνει πρωταγωνιστή έναν κόσμο βίαιο, χυδαίο και αδυσώπητα σκληρό.

  • Να σου πω μια ιστορία του Χόρχε Μπουκάι

    Μια παράσταση-εμπειρία αφού ο θεατής είναι μέρος μια απρόσμενης συνεδρίας.

     

    Ο Ντέμιαν επιθυμεί να ανακαλύψει τον εαυτό του. Η προσωπική του αναζήτηση τον οδηγεί στον Χοντρό, έναν εκκεντρικό θεραπευτή, που τον ωθεί να αντιμετωπίσει τη ζωή του δίνοντας τις απαντήσεις στα ερωτήματά του με έναν ξεχωριστό τρόπο.

    Σε κάθε συνάντηση τους, του αφηγείται μια ιστορία, μια βαθιά ανθρώπινη αλληγορία, την οποία είτε αντλεί από την λαϊκή προφορική παράδοση και μυθολογία, είτε επινοεί με τη φαντασία του.

    Από 18 Οκτωβρίου μέχρι 7 Δεκεμβρίου, κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 9 μ.μ.  στο Θέατρο studio Μαυρομιχάλη και από 12 Δεκεμβρίου και κάθε Κυριακή στις 7 μ.μ.  στο Bios ( Πειραιώς 82 , Γκάζι )

    Δραματοποιημένο το εμβληματικό κείμενο του Χόρχε Μπουκάι με φρέσκια και κωμική ματιά, σε μια παράσταση που αποσκοπεί  να κάνει το κοινό συνένοχο.

    Οι θεατές εμπλέκονται ενεργά στο έργο.

    Το δίπολο θεραπευτή και θεραπευόμενου αντιστρέφεται, οι ρόλοι ανατρέπονται.

    Οι ιστορίες ζωντανεύουν γλαφυρά, ενώ ηθοποιοί και θεατές γίνονται αμοιβαία κομμάτι μιας ιδιάζουσας «θεραπείας».

    Συντελεστές

    Διασκευή / Σκηνοθεσία: Δημήτρης Πλειώνης

    Σκηνικά / Κοστούμια: Μαντώ  Ψυχουντάκη

    Μουσική: Νάσσος  Σωπύλης

Σελίδες